Boekhouding & Accountancy
Inzake boekhouding & accountancy verzorgen wij voor U onder meer de volgende opdrachten.:
- Boekhoudkundige verwerking, gaande van het inboeken van facturen en financiële bewerkingen tot nazicht, advies en controle,
- Opvolging van de door U gevoerde boekhouding,
- Tussentijdse rapportering & bespreking van deze rapportering,
- Bijstand bij kredietaanvragen, investeringsprojecten, waardebepaling van ondernemingen, en andere relevante opdrachten,
- Budgettering,
- Voorbereiding, opmaken & uitwerken van de balans, winstberekening evenals het opmaken van de jaarlijks te publiceren jaarrekening.
Nieuws
21/03/2025
Hoe blijf je als ondernemer elektronische facturen betwisten vanaf 2026?
Vanaf 1 januari 2026 is e-facturatie via het Peppol-netwerk verplicht voor alle Belgische btw-plichtige ondernemingen. Deze maatregel roept bij vele ondernemers vragen op over hoe je jouw rechten behoudt, zoals het betwisten van facturen.
Lees meer
14/03/2025
Is uw onderneming klaar voor de nieuwe aansprakelijkheidsregels?
Sinds 1 januari 2025 zijn de regels rond aansprakelijkheid in het Burgerlijk Wetboek aanzienlijk gewijzigd. Dit heeft directe gevolgen voor uw ondernemingen, medewerkers en externe partners.
Lees meer
11/03/2025
Verplichte loontransparantie op komst vanaf 2026: hoe bereidt u uw bedrijf goed voor?
Vanaf 2026 moeten bedrijven in de Europese Unie – dus ook in ons land – rekening houden met nieuwe regels rond loontransparantie. Het doel van deze regelgeving? Een eerlijker loonbeleid creëren en de bestaande loonkloof tussen mannen en vrouwen dichten.
Lees meer
11/02/2025
Het nieuwe federale regeerakkoord: fiscale hervormingen voor internationaal actieve ondernemers
Ben je met jouw onderneming over de landsgrenzen actief? Hou dan zeker de volgende fiscale hervormingsmaatregelen uit het federale regeerakkoord van De Wever I goed in het oog. Zij kunnen op termijn een belangrijke impact hebben op jouw bedrijfsactiviteiten.
Lees meer